Veelgestelde vragen

Voordat u contact opneemt met de klantenservice, kijk eerst of uw vraag al eerder is gesteld.

Laat je je bestellingen dropshippen of heb je ze zelf op voorraad?

Al het Kexcelled filament hebben we in ons eigen magazijn. We pakken de pakketten zelf in en zorgen ervoor dat deze veilig verzonden kunnen worden. Andere filamenten worden opgeslagen en verzonden vanuit een ander magazijn in Nederland.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De meeste bestellingen gaan dezelfde dag nog de deur uit. Als je voor 15.00 uur ‘s middags (maandag t/m vrijdag) bestelt, halen, verpakken en verzenden we diezelfde dag nog. Dit betekent dat het product onder de meeste omstandigheden de volgende dag, maximaal 2, in uw handen is. Als je echt vastzit en meer opties nodig hebt, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Samen met u komen we tot een goede oplossing.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, dat kan! Neem telefonisch of via WhatsApp contact met ons op, zodat we een afspraak kunnen maken.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat kan! Uiteraard zijn hier kanttekeningen bij te plaatsen. Geen enkel product dat uit de vacuümzak is gehaald of waarvan de doos beschadigd is of ontbreekt, wordt teruggenomen. Daarom, wanneer u uw bestelling ontvangt, controleer deze dan zorgvuldig, zorg ervoor dat u het juiste type (PLA, ABS, PETG enz.), de juiste kleur en de juiste diameter (1,75 mm of 2,85 mm) heeft voordat u de verzegeling verbreekt. de vacuümzak.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, dat kan! Nogmaals, binnen redelijke grenzen. Zolang het product dat je probeert te vervangen niet uit de vacuümzak is gehaald en de doos nog intact is.

Voert u reparaties uit aan 3D-printers?

Ja dat doen we! Wij zijn gespecialiseerd in FlashForge- en Creality-machines, maar stuur ons de details van uw probleem en we kunnen kijken of we u kunnen helpen. U kunt uw printer bij ons brengen, of wij kunnen u voorzien van een verzendlabel en u kunt verzenden met PostNL, DHL of DPD.

Kan ik persoonlijke hulp krijgen?

Ja, dat kan! We willen je de best mogelijke klantenservice bieden. Stuur zoveel mogelijk informatie over uw probleem, en we zullen met u samenwerken om tot de juiste oplossing te komen.

Ik heb een probleem en heb dringend filament nodig in het weekend, kunnen jullie helpen?

Natuurlijk kunnen we dat! Neem contact met ons op via mobiel of WhatsApp, zodat we kunnen zien hoe we uw probleem het beste kunnen oplossen.

Staat jou vraag er niet tussen

Aarzel niet en neem direct contact met ons op

Neem contact op